mandag 8. august 2011

Snart er det høst

Nå begynner man å kjenne den kalde luften ute, den som får kinnene til og kjennes frisk ut og som får nesen til å renne. Den som får deg til å legge deg med lester på beinene og som får deg til å ta et pledd rundt deg om morgenen.

Jeg liker høsten etter en varm sommer, og synes det er godt å kle på seg noen ekstra klær når man skal ut. Derfor har jeg nå heklet meg et tubeskjerf helt etter eget ønske. Hvor på jeg har pyntet med de fineste knappene jeg vet om; treknapper.




Har veldig lyst å hekle lue og votter i samme farge, og kjenner jeg meg selv rett så blir det nok det også.

2 kommentarer:

  1. denne var flott! Jeg tror kanskje jeg skal hekle meg noe lignende. Flott farge!

    SvarSlett
  2. Takk:)
    Den er veldig lett å hekle, bare staver frem og tilbake:)

    SvarSlett